Saturday, April 24, 2010

saya budak baru belajar~

malam ni saya tidur agak lewat daripada biasa. atau memang tak tidur terus rasanya. haha ( excited ngan blog punya pasal ) tapi kalau tak tidur pun takpe rasanya sebab esok merupakan hari sabtu di mana semua orang tahu esok adalah hari keputeraan ( eh apa kau merepek ni ieqa! ), bukan bukan. esok cuti la. huhu. eh apa pulak esok. kira hari ni la sebab jam sudah pun pukul 1 pagi. wah ini dah memang betul betul excited sebab sanggup menahan mata daripada tidur semata mata untuk menulis entri pada blog kali ini. mungkin sebab dah dapat design blog idaman. hehe. takpe, lepas ni boleh qada' tidur ya. hoho.

sebenarnya dari tadi saya asyik fikirkan pasal apa saya nak tulis dalam post kali ni. erm dalam kepala ada banyak idea act tapi saya tak tahu nak mulakan yang mana dulu. excited! ok lah apa kata saya perkenalkan orang orang kesayangan saya dulu. orang kesayangan?? pasti ramai yang tertanya tanya siapa orang orang kesayangan saya tu kan. hehe. saya memang suka buat suspend. tak suspend?? takpe. anda hanya perlu buat buat susend je ok. huh! merepek lg. ok la saya tak nak banyak cerita ( sebenarnya dah tak tahu nak buat ayat apa. kepala buntu. huhu ), kamu orang tengok la sendiri ya. check this out!


"ayah dan ibu. ayah dan ibu. itulah permulaan kami"~~
tiba tiba teringat bait bait lagu Allahyarham Sudirman. hehe. yang pasti, ayah! ieqa dah ada blog jugak yeay!!~


kakak yang sulong. Haiza Nurfirdaus. pelik tapi benar. ya nama dia memang Nurfirdaus tapi orangnya tulen ok. huhu. gurauan di malam hari ( sesiapa yang tak paham gurauan saya sila abaikan ok ) . muka kurang jelas?? takpe ada lagi selepas ini. tungguuuu...
**yang pasti tudung yuna tu cantik! siapa punya la agaknya ya. haha~


perhatian ya!! ini bukan orang yang tidur di jalanan. ni la adik saya yang ketiga, naim. waktu ni dia sedang mengambil angin di pantai balok. huh! ambik angin la sangat kau. huhu. yang pasti sunglases tetap maintain. hahaha~


adik keempat yang lebih mesra di panggil aqeeb. "koya kat cameron highlands", katanya.
p/s~~sila abaikan pemandangan di belakang kerana ia memang menyakitkan mata. takde tempat lain ke kau nak bergambor qib??haish!~


adik yang bongsu a.k.a budak yang paling mengada dalam family ( excuse me. i tak jelouse ok. huhu. gedik sebentar ) but no wonder la kan. dah memang lumrah alam yang paling bongsu yang paling manja. ok la tuh. tiba tiba ikut tagline saida. haha sengal~


kesengalan kami terserlah waktu ini. sila abaikan aksi terlampau saya itu. kerana gambar ni di ambil secara candid oleh bonda tersayang. so tak expect pose akan jadi seburuk itu. haha. whatever~


susunan poisture ( ntah betul ke tak saya eja. haha. hentam sajalah labu ) yang agak menarik di situ. say cheese!!~


**wajah wajah ceria mereka :-

peace!!

aksi apa yang cuba dia tonjolkan sebenarnya ni??



malam annual dinner di drbr. ayah tengok apa tuh?? along menyibuk di sebelah. haha. tapi sayang, saya tak dapat join masa ni. EMO. but it's ok. kerana saya sedang berjuang ketika ini. semangat!!~

No comments:

Post a Comment