Saturday, April 24, 2010

hari ini~

hari ni merupakan hari sabtu. ya memang semua orang tahu hari ni hari sabtu. so apa kena dengan hari sabtu?? saya pun tak tahu. huhu. tapi hari ni kebanyakan orang akan cuti. so masa ni la diaorang akan spend time kan masa dengan ahli keluarga dan teman teman. hari ni tak banyak aktiviti yang saya lakukan di rumah. ok saya tipu. bukan tak banyak. tapi memang takde langsung. hohoho. saya cuma lakukan aktiviti harian yang biasa di lakukan di rumah. tapi yang paling biasa adalah online. haha. yeah saya mengaku semenjak dua tiga menjak ni saya banyak menghabiskan masa dengan mengeserve internet. bukak fb, twitter, and yang paling terbaru off course la blog kesayangan saya ni. huhu. sampaikan saya rasa macam saya ni dah terkena satu penyakit. internet addict!! wah memang teruk kalau tak dibendungkan dari awal. tapi semua ni masih di tahap selamat. kalau dalam kes penyakit kanser, masih di tahap pertama. ya medical bukan bidang saya. so no wonder kalau fakta saya tu salah. just assume saja ok =)

erm today i'm not in mood. maybe sebab kesan kelaparan yang agak melampau. keadaan perut yang sentiasa minta untuk di isi - bunyi sungguh kesian kan (T_T). tapi itu lah keadaan saya sekarang. bukan sebab saya di dera sampai tidak di beri makan ya. tapi disebabkan rumah yang ketiadaan orang dan tiada apa apa untuk di makan di rumah memaksa saya berkeadaan begini. huhu. so ini je la yang saya mampu lakukan. merepek meraban dalam blog sambil melayan cerita melayu ( lupa tajuk. hoho ) lakonan iqram dinzly. wahh my favourite actor tuu sementara menunggu kepulangan ibu bapa tersayang sambil membawakan makanan untuk anaknya yang sedang kelaparan nih. lapar! lapar! lapar! (+.+)~

2 comments:

  1. rajen2 jalan2 ke belog owg.n tggalkan kumen.serta follow. nnti belog akn ramai pengikut n pengumen!~

    ReplyDelete