Saturday, May 22, 2010

dear GOD. please..send me a shoulder to cry on (T_T)~

saya sedih. dari luaran orang akan nampak saya seorang yang gila gila periang. kalah kanak kanak riang. bila saya ketawa, orang akan cakap saya ketawa tak ingat dunia. ada jugak kawan kata saya kalau ketawa susah nak stop! adakah?? ok. saya tak nafikan. memang saya seorang yang suka ketawa. bukankah ketawa itu penawar duka?? tapi saya tak pernah lari daripada merasa duka dan sedih. sampaikan saya rasa hidup ini sungguh unfair & lovely. saya mengakui saya memang pengguna setia kepada krim pencerah fair & lovely. since i was ten! masa tu saya pakai sebab saya harap hidup saya akan selalu fair & lovely. tapi ternyata itu semua tipu! *ok i'm just jokking~

**ternyata hidup kita memang tidak selalu fair & lovely. kenapa kita susah nak dapatkan apa yang kita suka??

No comments:

Post a Comment